معاونت پژوهش و فناوری
1399/07/22 https://research.aui.ac.ir/img/NoImage.jpg
فراخوان شناسایی و تحلیل ذی نفعان و تدوین الگوی مشارکت

به اطلاع می رساند:

شهرداری اصفهان در نظر دارد با بهره‌گیری از مجریان توانمند پژوهشی، طرح مطالعاتی با عنوان: «شناسایی و تحلیل ذی‌نفعان و تدوین الگوی مشارکت و هم‌افزایی سازمان فرهنگی اجتماعی، ورزشی شهرداری اصفهان با سایر نهاد ها و سازمان‌ها» را بر اساس REP پیوست به فراخوان گذارد. لذا اشخاص حقیقی و حقوقی که در زمینه مذکور دارای توانایی فنی و اسناد مثبته می­باشند؛ دعوت می­گردد پیشنهادیه‌های مربوطه شامل:

1‏_ مدارک مربوط به اطلاعات و تعهدات حقوقی،
2_ مدارک مربوط به توان مدیریتی و اجرایی،
3‏_ مدارک مربوط به توان فنی (تعریف پروژه، تخصص­های مورد نیاز، زمان‌بندی انجام پژوهش و ساختار تیم اجرایی) که جزئیات آن در درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان به آدرس https://my.isfahan.ir/ بخش معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان قسمت مدیریت مطالعات و پژوهش تحت عنوان "راهنمای فراخوان و انتخاب مشاور پروژه‌های پژوهشی و ارائه پیشنهاد" می­باشد، تکمیل و حداکثر تا 10/08/1399 به آدرس: اصفهان، خیابان آیت ا... طیب، معاونت برنامه­ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان، دبیرخانه، کد پستی 47411‏ - 81367، تلفن: 32344661‏ (031)، نمابر: 32344013‏ (031) ارسال نمایند. روش انتخاب مشاور بر اساس فرمول کیفیت‏- هزینه (QCBS) می­باشد.

ضمناً در این مرحله نیاز به ارسال پاکت ب (شامل تحلیل­های مالی) نمی­ باشد و پس از ارزیابی فنی و کسب حد نصاب فنی، پیشنهاد مالی اخذ خواهد شد. لازم به ذکر است که امتیاز کسب شده در این مرحله مبنای استفاده از فرمول قیمت تراز شده و انتخاب مشاور صاحب صلاحیت خواهد بود. همچنین شهرداری اصفهان در رد و قبول یک یا تمامی پیشنهادها مختار می‌باشد.

 

دفتر کارآفرینی و ارتباط با جامعه            

تعداد بازدید: 1463
Powered by DorsaPortal