معاونت پژوهش و فناوری
1399/12/20 https://research.aui.ac.ir/img/NoImage.jpg
تمدید فراخوان جدید برنامه گرنت فناوری(جوانه) وزارت عتف باموضوع حمایت مالی از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکترای حوزه ict

به اطلاع می رساند:

به منظور بسط و توسعه توان ملی در نوآوری و کارآفرینی مبتنی بر دانایی، زمینه‌سازی حرکت دانشگاه‌های کشور به سوی دانشگاه کارآفرین، ارتقا ظرفیت توسعه فنّاوری در مراکز پژوهشی و حمایت از صاحبان ایده‌های فنّاور در جهت تولید نمونه اولیه (MVP)، دفتر امور فنّاوری وزارت عتف از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دارای ایده‌های فنّاورانه و بازارگرا در قالب گرنت جوانه حمایت می‌کند. در مرحله‌ی آزمایشی، این طرح در پنج استان آذربایجان شرقی، فارس، خراسان رضوی، مرکزی و سمنان و با حمایت پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) به عنوان سازمان حامی اجرا شد. با استفاده از تجربیات حاصل‌شده از اجرای فراخوان مرحله آزمایشی، فراخوان مرحله اول با اعطای نزدیک به 1550 گرنت از طریق 26 پارک علم و فناوری در 19 استان به اجرا در خواهد آمد.

🔹فراخوان جدید برنامه گرنت فناوری(جوانه) وزارت عتف باموضوع حمایت مالی از  پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکترای حوزه ict آغاز شده است. در این طرح از پایان نامه های واجد شرایط توسط وزارت عتف,شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و پارک فاوا حمایت مالی بعمل می آید.

 

💢 اساتید محترم می توانند جهت ثبت نام و  عضویت در این برنامه به سامانه سدف به ادرس techgrant.msrt.ir مراجعه کنند.

مهلت ثبت نام تا 30 اسفند ماه سال جاری تمدید شد.

 شیوه نامه اجرایی اعطای گرنت جوانه در شبکه توسعه اقتصاد دیجیتال

 دفتر کارآفرینی و ارتباط با جامعه            

 
تعداد بازدید: 3373
Powered by DorsaPortal