معاونت پژوهش و فناوری
1399/12/20 https://research.aui.ac.ir/img/NoImage.jpg
فراخوان طرح مطالعاتی بررسی مهمترین اولویت‌های محرک توسعۀ صنایع دستی اصفهان

به اطلاع می رساند:

شهرداری اصفهان در نظر دارد با بهره‌گیری از مجریان توانمند پژوهشی، طرح مطالعاتی با عنوان: « بررسی مهمترین اولویت‌های محرک توسعۀ صنایع دستی اصفهان» را بر اساس شرح خدمات پیوست به فراخوان گذارد. بر این اساس در صورت تمایل دعوت می­گردد پیشنهادهای مربوطه  در قالب پاکت الف- شامل: 1‏_ مدارک مربوط به اطلاعات و تعهدات حقوقی، 2_ مدارک مربوط به توان مدیریتی و اجرایی، 3‏_ مدارک مربوط به توان فنی (تعریف پروژه، تخصص­های مورد نیاز، زمان‌بندی انجام پژوهش و ساختار تیم اجرایی) که جزئیات آن در درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان به آدرس Isfahan.ir.my بخش آموزش، پژوهش و فرهنگ در قسمت فراخوان‌های پژوهشی قرار دارد، حداکثر تا پایان وقت اداری شنبه 19 فروردین 1400 تکمیل و به مدیریت پژوهش، خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان ارسال گردد. روش انتخاب مشاور بر اساس فرمول کیفیت‏- هزینه (QCBS) می­باشد.

ضمناً در این مرحله نیاز به ارسال پاکت ب (شامل تحلیل­های مالی) نمی­باشد و پس از ارزیابی فنی و کسب حد نصاب فنی، پیشنهاد مالی اخذ خواهد شد. لازم به ذکر است که امتیاز کسب شده در این مرحله مبنای استفاده از فرمول قیمت تراز شده و انتخاب مشاور صاحب صلاحیت خواهد بود. همچنین شهرداری اصفهان در رد و قبول یک یا تمامی پیشنهادها مختار می‌باشد.

فرم شماره 2: درخواست ارائه پیشنهاد

 
آدرس: اصفهان، خیابان آیت ا... طیب، معاونت برنامه­ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان، دبیرخانه، کد پستی 47411‏ - 81367، تلفن: 32344661‏ (031)،  نمابر: 32344013‏ (031)

پست الکترونیکی: pajoohesh@isfahan.com

 

دفتر کارآفرینی و ارتباط با جامعه            

تعداد بازدید: 2775
Powered by DorsaPortal